Česta pitanja
Što nakon prijave štete?
U najkraćem mogućem roku kontaktirat će Vas naš djelatnik i dogovoriti s Vama daljnju obradu i izvid štete.
Što je izvid štete i da li to znači da mi je šteta priznata?
Izvid štete predstavlja dokument iz kojeg je vidljiv opseg i vrsta oštećenja, no ne predstavlja obvezu za isplatu dok se ne utvrdi pravna osnova.
Nakon što se utvrdi pravna osnova zahtjeva, popravak će se izvršiti temeljem izvida štete. Po potrebi ćemo napraviti i dodatni izvid štete.
U kojoj je fazi moj odštetni zahtjev?
Tijekom obrade odštetnog zahtjeva, po potrebi će Vas kontaktirati naš djelatnik. U slučaju potreba za dodatnim informacijama možete nas kontaktirati na telefon 072 100 001 ili e-mailom na stete@allianz.hr
Što ako na izvidu piše: totalna šteta?
Ako trošak popravka premašuje tržišnu vrijednost vozila, popravak je neisplativ i na Vašem izvidu štete stajat će da se radi o totalnoj šteti. Po obradi odštetnog zahtjeva utvrđuje se naknada totalne štete i isplaćuje na Vaš račun, a ostaju Vam i ostaci vozila.
Što ako mi je isplaćeno manje od iznosa računa popravka?
Dostavljeni račun popravka vozila mora biti u skladu sa izvidom štete, jer eventualnu razliku nećemo moći isplatiti. U slučaju da se prilikom popravka vozila utvrde oštećenja koja nisu bila vidljiva na prvotnom izvidu, trebate nas obavijestiti kako bismo napravili naknadni izvid štete.
Predana je suglasnost za isplatu servisu, da li će biti nekih isplata na moj račun?
U prijavi štete dostavili ste suglasnost da se isplata štete izvrši na račun izabranog servisa po računu popravka, pa s obzirom na navedeno nećemo vršiti nikakva plaćanja nespornog iznosa prije dostave računa.
U svakom trenutku se možete predomisliti i zatražiti isplatu po nagodbi ukoliko odlučite da nećete voziti vozilo na popravak.